Home

Një e dhënë interesante nga ASK-ja. Grafiku më poshtë tregon shpërndarjen e pagave sipas niveleve brenda gjinive. Shumica e atyre me të ardhura të ulta (deri në 100 euro) janë burra, por kjo ndryshon në nivelin e mesëm (201-400) ku dominojnë gratë. Në nivelet më të larta sërish dominojnë burrat, përveç në nivelin e të ardhurave të larta (mbi 800 euro) ku duket se sërish ka një numër më të madh grash.

Si të interpretohet kjo? Është e qartë se punën e pakualifikuar (që paguan nën 100 euro) e bëjnë kryesisht burrat. Në këtë, mund të marrim me mend, hyn puna bujqësore dhe të tjera me shkathtësi të ulta, siç është ndërtimi. Puna “e mesme”, supozojmë, është kryesisht në nivel të shërbimeve (me kualifikime të ulta), dhe aty me sa duket dominojnë gratë. Por, numri i të punësuarve gra mbi nivelin 401 euro bie drastikisht. Këto punë bëhën kryesisht nga burrat, që, mund të marrim me mend, janë vende pune me shkathtësi më të larta, me përgjegjësi mbikëqyrëse etj.

Bie në sy fakti që shumica dërrmuese e kosovarëve të punësuar (rreth 80%) kanë të ardhura nën 400 euro. Dhe, përgjithësisht, shumica e të punësuarve në këtë nivel janë gra. 86% të grave punojnë në këto nivele, kundrejt 77% të burrave të punësuar. Feminizimi i punës?

Çudia qëndron në atë që në nivel të pagave të larta (mbi 801 euro) sërish duket se ka një dominim të grave (3,1% gra vs. 2,5% burra). Edhe pse kjo përbën një fraksion të vogël të të punësuarve (rreth 3%), prapë duket se në punët që, po supozojmë, kërkojnë kualifikime të larta profesionale, ka më shumë gra se burra. Si shpjegohet kjo? Interpretimet janë të mirëseardhura.

(P.S. Të dhënat mund të jenë edhe gabim. Por, nëse ka të tjera më të mira ju lutem m’i tregoni se unë nuk i di.)

Pagat

Lini një Përgjigje

